summertime

jag har hunnit haft några feta studentveckor med fina underbara människor, dansat som det inte fanns någon morgondag på PULS/HUGO, haft för högljudda och galna förfester och efterfester, gått hem med klackarna i handen till soluppgången, haft fina studer med klassen, klassmiddag, mösspåtagning, champagne frukost i morgonsolen, parkhäng, ätit aldeleds för lite och samtidigt aldeles för mycket snabbmat, shottat som aldrig förr, skrattat och gråtit mer en någonsin, öst på studentfalket genom hela norrköping, sprungit ut, haft världens bästa stundetmottagning, fått oförglömliga minnen, hittat nya vänner, skedat med betty varje natt, trott att jag kan flyga och ägt hela världen och ja jag har tagit studenten.

under dom senaste veckorna har jag haft de bästa dagarna i mitt liv
och jag skulle kunna göra det tusen gånger om
 


hvf3 . love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0