norrköping. lägenhet





lägenheten är nu uppsagd och har väldigt blandade känslor faktiskt, har bott i norrköping i snart tre år eftersom jag går i skolan där och att pendla inte var att tänka på . har hunnit vara sambo två gånger under dom tre åren först med felicia sedan fick jag och M pröva på vuxenlivet och vara sambos . man har ju hunnit med en hel del har ju egentligen halva mitt liv där men ska blir skönt att komma hem faktiskt men kommer sakna att man bara har ett par minuter till stan och uteliv och kommer verkligen sakna min favorit norrköpingsbo och classmate issa (isabelle) som jag inte kommer få träffa lika mycket efter studenten sen .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0