23 november

Sitter hos min kära far, kollar roliga klipp och dricker kaffe. 
Har fixat med mammas hår typ hela dagen, vart en hel renovering som tog några timmar att bli klar med. 

Stod på crosstrainern på gymmet igår vid 7 då Jessica hörde av sig och ville att jag skulle komma till Vingåker och gå på joan's sen till henne på vin mys. 
Mötte upp Jessica, Ludde och Erik vi gick till joan's där mötte Stefan, Julia och Julia upp. Satt där och tjata ett tag innan vi gick till Jessica och drack lite gött. Julia och jag gick hem vid 12 tiden och la oss, va svin trött men kunde verkligen inte sova.. Vred och vände på mig hela tiden, slumra bara till då och då. 

Fan har världens klump i magen för jag saknar Tobbe?? Han har vart borta en dag.. Lycka till liksom. Har snott några tröjor av honom som jag ska ta med hem sen. (Nej han är min bror, inte pojkvän) 


Mormors Ludde, människans bästa vän 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0