All of me

Ja igår åkte jag hem till Agnes där Jossan var med Julia och Emelie, vi prata, skratta och dummade oss som vanligt. Vi fick för oss att åka till olika övergivna platser i hopp om att se något läskigt så vi tog bilen och åkte runt i ungefär två timmar till olika hus och platser. Ingen kissa på sig så vi åkte och köpte lite gott sen till Julia för att kolla på skräckfilm. 

Sov hos Julia och när klockan ringde 05.30 hade jag inte somnat en, så valde att inte gå till jobbet idag. Sov ett par timmar. Vi åt frukost/lunch vid två sen följde jag med mamma in till Katrineholm och storhandla, fullt kylskåp är bästa. Nu ska jag stoppa i mig något sen vid 19.00 är det dags för ett cirkel pass, komma krypa där ifrån. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0