Ångestens mamma

Mormor börja prata om jul förut, jag spydde lite i munnen för i år har jag ingen lust att fira någon jul.
Blir tvungen att fira utan Tobbe och ser även ut som min bror ska iväg, mamma åker utomlands på jul dagen. 

Förra julen var okej.. först var vi förbi hos pappa, sen hos mormor med släkten. Vi tröttnade efter ett tag, hämta upp Jacob och åkte till lägenheten där Dennis mötte upp och vi drack öl och lyssna på musik till sent på natten. 

Vet inte vad jag vill göra med julen i år faktisk, kommer inte vilja gå ur sängen. 
Skulle helst dra utomlands om jag haft pengarna med ett gäng goa människor som känner som jag. Ligga på stranden och dricka öl istället för julskinka och Kalle Anka skulle inte göra ett dugg. 

Jul alltså 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0