Dra och bada mig baklänges

Fyfan det här halvåret börjar ta ut sin rätt kan jag lova. För mycket alkohol, sena nätter, dålig sömn, cigaretter, oregelbundna mat vanor och mycket mer. Kommer blod från ställen det inte ska komma blod ur om ni förstår vad jag menar.. "Är det nu du ska dö" sa mamma förut. Nej inte en, har inte gjort det jag ska här i livet, så är ett tag kvar för min del. Känner även att det inte är dags att sluta leva livet heller då jag inte nått till toppen av berget en. 



Shit kolla på brud jäveln.. Hur snygg?? Dör lite.. Hon är liksom svin snygg även när hon röker en spliff. Asså ge mig utseendet. Skulle kunna bli lebb för henne. Rihanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0