&

Ligger i en soffa i Katrineholm och kan inte sova. 

Åkte med Tobbe och Noel till Julia vid kl fem, slet henne ur sängen, tvinga henne duscha och styra till sig medans jag åt upp deras mat och lyssna på musik. Runt kl åtta gick vi till Panik där var en hel hög med människor och efter mycket trevligheter åkte vi in till Katrineholm där hälften gick på Harrys och hälften på Statt. Jag valde Harrys, blev utslängd för att min kompis vart arg och slog sönder en tavla,. Dom trodde även jag var med på det. Men efter ett tag tog jag mig in igen och ah Harrys är ju Harrys finns inte så mycket att säga om det men var ovanligt roligt. 

Har redovisat hela kvällen i hopp om att bli lite trött men det gick sådär. 


Mina bilder är ju så tråkiga.. Tar ju typ bara bilder när jag fixat mig och det händer inte så ofta haha. Går oftast runt med bekvämaste kläderna jag kan hitta och osminkad 99% av tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0