Femte november

Vad har jag gjort idag? Tränat, klippt morfar, solat, nu ligger jag i sängen med huvudvärk och ska snart duscha.

I morgon är det jobb igen, fick sovmorgon så börjar klockan nio istället för sju. Ska försöka bli klar till strax efter två så jag kan åka hem på kalas eftersom Willgot fyller. På kvällen ska jag hem till pappa, klippa och färga hår om jag inte minns fel. 


Bild från båt racet i somras, alltså det var så kul!! Alla hoppa i sina båtar, band ihop sig och flöt med i vingåkers ån. Det tog ca frys timmar att komma fram till mål och under tiden hann alla bli fulla, välta, simma i dyn i ån, hoppa från båt till båt, lyssna på musik, få kiss problem och skratta sig till ett sex pack. Efter så var det fest men minns inte vart vi höll hus dock. Lugna puckar.. Det är snart sommar igen. Eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0