Fredag hela veckan

Pappa kom och väckte mig vid 10 tiden och släpa med mig ut för att övningsköra, ja jag är 20 år och har inte körkort. Pin. Men är så otroligt ointresserad av hela körkorts grejen att det inte är klokt men dags att ta tjuren vid hornen snart. 

Nu springer jag runt här hemma och letar efter grejer och packar inför Stockholm. Åker till Vingåker och skedar med Emelie inatt sen i morgon vid 10-halv 11 tiden åker vi mot Sthlm och light festivalen. Är så jävla taggad och kan nästan känna lukten av fylla redan. Som det ser ut nu så förfestas det hos Viktor, light till 1 snåret sen efterfest på ambassadeur (stavning). Kan ju inte bli annat en bra det här,, tråkigt dock att Jossan va tvungen att jobba annars hade vi varit alla. 

Nä måste packa klart, klippa broder sen åka till Vingåker. 


Åt detta hos mormor igår, älskar hennes mat, kommer svälta ihjäl när hon lämnat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0