Halvvägs

Hunnit hälsa på mormor, städat, gymmat, lagat pannkakor och vart hos min morbror och lekt med ungarna sen jag klev ur sängen vid halv tolv idag. 

Från och med torsdag har jag fullt upp igen fram till söndag vilket känns så himla bra. 

Torsdag kommer tjejerna hit på sleep over och häng
Fredag fest för Tobbe och Noel som snart sticker till Kanada i minst ett halvår 
Lördag middag hos Julia och hennes familj för hon fyller min stora tjej 
Söndag fira fars dag (om inte pappa dragit utomlands då) 

Mamma kommer åka utomlands i åtta dagar den 25e december så försöker få nån jävel att flytta hit under tiden, John har bosatt sig på sitt rum med Tove så jag blir ju typ ensam i mellandagarna. 

Tror jag har fått med mig Julia till Sälen med den 12e januari (eller tvingar henne) om inte annat. Tänker försöka lära mig åka snowboard igen.. Hehe. Gick så bra sist, sluta med att jag vart lämnad i backen av min bror så fick åka på röven ner för blev lite rädd när jag inte va i barn backen längre. 

Ah nu har jag babblat klart för stunden vart mycket om ingenting vettigt. Men har lite att se fram emot och det gillar jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0