Helg osv

Vart fan ska jag börja? Vart full fart i stort sett sen i fredags morse. 

Åkte med mor och mormor till Marieberg/Ikea sen hem och kasta sig i duschen för att ta bussen till Katrineholm och se på fotbollen hos Johanna med, jullan, Agnes och Felicia. 
Efter fotbollen mötte vi upp grabbarna på San Marino, blev inte så länge där innan några gick bort till Tobbe och chilla men sluta med att jag drog därifrån också.. Gick till kollektivet och efterfesta mig lite innan jag landa på den hederliga soffan. 

Lördagen mötte jag Johanna, vi tog oss en lur och sen var det bara att hoppa i duschen och styra till sig. Vi gick till kollektivet vid 5 tiden och sluta med att vi hade tjej fest där innan vi drog till Tjompa på lite kalasande, hamnade iallafall på Harrys och det var ovanligt mycket folk(?) när Harrys inte var kul längre pep jag bort till kollektivet och efterfesta fram till 6 tiden i morse, landa på soffan igen. 

Nu är jag hemma, har kollat på barnprogram med Wille och druckit smultron dryck!! Wooop ska ligga i soffan tills jag byter och lägger mig i sängen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0