Måndag igen då

Haft en förmiddag som gått mig på nerverna. Sov katastrof dåligt, tvn sluta funka så fick äta frukost ensam i tystnad, skulle gått till gymmet men Jennifer krångla satan, sen hitta jag inte gym kortet när det var dags, sprang runt hemma letandes, hade ner en glas burk jag fick i student present, glas i hela rummet och självklart skärde jag bort en bit av tummen när jag laga mat. 

Nu sitter jag i soffan, äter Tacos och fick nyss reda på att vid halv sex ska jag vara i Vingåker och bli upphämtad för att sen åka till Jossans barndoms hem mitt ute i skogen, ha sleepover, basta, umgås, Jossan, Agnes, Julia och jag. 
Ska även klippa och färga deras hår så kommet säkert klippa nån i örat eller färga fel med min tur.. Känns som jag behöver komma till Torpa mitt ute i skogen till lugn och ro. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0