Öl och vänner

I april början på maj där så var det parkhäng i Vingåker, det var skön stämning och alla hade kul. 
Men så var det en brud där som inte berädde sig okej.. Jag satt och irriterade mig på henne i flera timmar bara vänta på att hon skulle säga något till mig. 
Tillslut satt hon bredvid mig och droppa nån dum jävla kommentar till min bror och sen mig. Jag tog mig nästan fulla öl och hällde den över hela henne och om det kändes bra alltså. 
Men det jag skulle komma fram till är att det roliga med det hela är att senare på kvällen blev vi vänner och jag försökte hjälpa henne att haffa killen hon va sugen på, nu idag pratar vi alltid och kramas och är glada när vi ses. Hon är as skön och jätte trevlig. 

Hur lärde ni känna varandra? 
"Nä jag hällde en öl över henne sen blev vi vänner" 
Inte så ofta det händer haha sjukt ändå. 
Man vet aldrig vem man kommer att bli vän med det är ju iallafall bevisat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0