Onsdag kväll

Sov ca 3h inatt så var mer eller mindre levande död på jobbet, men skönt att jobb och träffa folk. 
Tog en snabb nap på typ 30 min när jag kom hem sen åt jag innan jag gick dom hundra metrarna hem till far. Legat på soffan där hela kvällen, myst med Tobbe och pratat om livet. 
Ska träffa honom snabbt i morgon och säga hejdå, han åker mot Norrköping i morgon sen går flyget mot Kanada på fredag. 
Där kommer han vara minst 6 månader och känner jag honom rätt så lär han inte komna hem i första taget eller bara hem och mellanlanda innan han drar igen. 
Är jävligt glad för hans skull! Att han tar sig ifrån detta ställe men känns samtidigt ledsamt då han är en underbar person och alltid funnits till 110% för mig. 

Haha båda hade en låt vi ville visa varandra, det visa sig att det var samma låt. Tänkte när jag hörde den, shit måste visa Tobbe denna och han samma sak tydligen. 

Denna med Mando Diao
http://open.spotify.com/track/6fvbyLvGgRJuJ0omN0larZ


Kollar på tv nu och ska snart nog sova 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0