Winter days

Kom nyss in från en lång promenad runt sjön med baileys, väldigt uppfriskande måste jag medge. Har honom till kl 4 men ska till Katrineholm vid halv 4 såå mor får ta honom sista halvtimmen. 

Jag och Julia ska åka in till jossan och hänga där i kvällen med tjejerna, sover kvar där också då jag ändå jobbar i stan i morgon. 

Är så happy longtime att jag har dom där tjejerna alltså, helt underbara och samtidigt lika galna som jag. Samtidigt som vi kan ha deep talks och gråta blid ihop så kan vi även fucka ur och vara precis oss själva. Det är så vänskap ska vara, man ska inte behöva lägga band på sig själv för att pleasa någon annan!! Då får det vara. Omringa dig med personer som ger dig positiv och bra energi, resten är inget att ha. Bara på det kommer du komma långt och tro mig.. Jag vet. 


Freedom alla har vi en längtan efter absolut frihet. Vissa mer en andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0