$$

Alltså känns som jag nyss återhämtat mig från förra helgen och nu är det snart dags för helg igen. 
Ja, vi friade ju mig och Johanna i lördags. Det var människor från golv till tak, presenter i överflöd, alldeles för mycket saft, förstår inte hur nån av oss kom in på Harrys, Linnea kom, sov i ett trapphus och fastnade med armen i Johannas brevinkast.. Linnea fick spotta på min arm så vi kunde få dän den. 

I söndags kom Jennye för att hämta mig och Julia, familjen Johansson bjöd på trerätters för jag fyllde. Finaste. Skynda hem och blev firad resten av dagen och även i måndags hemma hos far. Ja, med andra ord en jävla massa firande senaste tiden. 

Denna helg har jag ingenting planerat så om jag kan va lugn och inte blir allt för rastlös ska jag hänga hemma är tanken. 
Är ju Valborg på onsdag? Då blir det födelsedags firande för Julia Bååth, middag, finkläder och grejer.. Festligt. 

Min Lenne och jag i lördags 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0