Fredag

Försökte träna lite förut, körde crosstrainern och det gick skapligt men när jag skulle köra styrka gick det sämre. Vart så förbannat för det inte gick pga smärtan så höll på att börja grina inne på gymmet, känns som det kommer ta ett tag tills jag kan träna fullt ut igen, kul.. 

Ligger i sängen och mår illa av någon konstig anledning, ska försöka ligga still och läsa lite tänkte jag. Får se hur det går så jag är så understimulerad att jag snart klättrar på väggarna här hemma. Tänkte bara ta det lungt ikväll eftersom jag inte känner mig helt 100, i morgon ska jag hänga med Jessica! Yeeeey ska bli trevligt, vet inte vad vi ska göra men vi har aldrig tråkigt ihop. 

Nä ska väll ta och läsa lite då hehehe..
Trevlig helg folk!! 


Jessica och jag i Västervik förra sommaren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0