Kidzzz

På riktigt när jag åkte in till Vingåker i morse kände jag ba hur i helvete ska detta gå.. Men nu efter jag varit där i 8h och hängt med alla ungar konstat så skulle jag kunna göra om det varje dag framöver.. Dom va 13 stycken mellan 1-3 år så aa ni förstår ju kaoset men mitt i allt kaos, skrik, gråt, snor, bajs osv så kändes det så himla bra. Kände mig hemma från första stund och allting gick verkligen jätte bra!! 

Ska dit två dagar nästa vecka på introduktion och går allt vägen så kommer jag få mera tider där framöver. Hur bra som helst, så håller tummarna. Nu ligger jag i sängen och vilar skallen, även om man inte känner det när man är mitt i det men det tar på krafterna att springa efter barn och byta blöjor. 

Ska nog inte göra något mera idag en att chilla, har fortfarande ont och det blev inte bättre efter dagens sysslor. I morgon tänkte jag ge mig ut på en långpromenad och om det går bra så ska jag gymma lite försiktigt i helgen är tanken. 

Nä ska vila vidare. Hare braj. 


Mitt hår igår. Legat i soffan/sängen i 3 dygn och inte tvättat håret/borstat det något. Vad händer? Jo håret blir sådär slarvigt snyggt som jag alltid försöker eftersträva när jag fixar det men aldrig får till.. Typiskt när man ligger hemma och ingen ser en. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0