$

Hörde av mig till dom saknade vännerna i Norrköping idag och om allt går enligt planen så åker jag dit på söndag eftermiddag. Behöver komma iväg, få lite miljöombyte och se något annat för några dagar. 

Har inte träffat Issa på ca 8 månader, Betty var här på min födelsedag i april förra året och Linnea kom hit senast i midsomras sååå aa det är dags nu. 

Linnea och Betty här i högsjö midsommar 2011 tippar jag på?

Häng med grabbarna i Vingåker och Issa, bra tider. Våren 2012 



Betty, Issa och jag. Någon gång under studentveckorna 2012. Hemma hos Viktor fröberg i Norrköping. Hade ansvar för klasskassan och är fortfarande förvånad över att jag höll reda på alla pengar den natten. 

Nä.. Ligger på spikmattan i sängen och försöker bli trött. Har inget annat för mig så tänkte försöka sova tidigt så jag kan gå upp tidigare i morgon. Värd information eller hur? Jätte kul. 
Ska troligtvis med min andra familj till Örebro i morgon, hälsa på Jennye och säkert äta sushi om jag känner dom rätt.. Sushi.. Har inte förstått mig på det där riktigt en haha.. Men det kommer väl. 

Herrå & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0