Idag

Var ute och gick förut och försökte minnas vad jag gjorde förra året den här dagen?? Men jag kunde inte komma på det. 

Det är väldigt mycket saker jag inte kommer ihåg från förra året och nått år innan det. Mycket på grund av att jag stängde av helt och slöt mig i mig själv och bara la all fokus på den jag älskade, jag glömde bort mig själv helt enkelt. 

Men det jag ville säga med detta inlägg är att jag är så himla glad idag för att jag har mina vänner och min familj! Även om jag inte får någon choklad och röda rosor så är jag glad och jag är genuint glad in i själen glad idag och det mina vänner är inget vanligt när det gäller mig. Ta vara på era älskade, inte bara idag, utan varje dag!! Man vet aldrig när dom slits ifrån en. 


happy valentines day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0