John blund

Ja, han har missar mig totalt denna natt alltså. Visst att han brukar komma sent som fan och hälsa på men nu är klockan snart 4 på morgonen och jag är fortfarande vaken.. Tvättar, kollar på tv, byter sängkläder, äter och styr. Kan ju inte leva på sömntabletter heller, det förstör hela dagarna och träningen för jag går runt som en zombie. Har gått och lagt mig samma tid varje kväll och gått upp samma tid varje morgon men ändå så är jag sömnlös as fuck. Blir galen snart. 

Min hagrid 

Agnes och jag tvingade ut Julia på långpromenad både i måndags och tisdags yeye


Å här är min alla hjärtans dag bild från instagram 

Försökte se korthårig ut 

Min kära prinsessa 

Så fick ni lite bilder mä från senaste tiden, KUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0