Or nah?

Hjälp mor att storstädat huset, klippt henne och fixat hennes ögonbryn så nu är hon tiptop. 

Sitter framför tvn och kollar på filmen Changeling, alltså vilken sjuk film. Hennes son försvinner och efter flera månader hittar polisen honom, det är bara ett problem.. Det är inte hennes unge. Knappt ingen tror henne när hon säger att det är fel pojke 

Ätit fruktsallad och nötter så jag har ont i magen. På tal om ingenting men allvarligt så blir jag så trött på att alla köpt Nikes nu.. Dom är svin feta men hur kul är det att gå i samma dojjor som 99% av Katrineholm och Vingåker? Orkar inte.. När det blir så. Jag menar hur många tyckte dom va snygga innan? Eller visste att dom fanns? Bara för det plötsligt är modernt och värkar as coolt ska ALLA ha just det plagget/prylen!! Hälften tycker säkert knappt att dom är snygga men bah ska ha något för det är inne. 

Jävla gnällspik jag är. Men kul att alla brudar ser lika dana ut. 


Saknar Tobbe också, vill att han kommer hem igen. Han är så klok. Inte sådär ytlig som många är idag. Äkta liksom. Äkta är bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0