2014

Ja, har helt glömt bort bloggen då jag haft fullt upp sedan jul ungefär. 

Julen tillbringade jag med släkten/familjen, åt gött, öppna klappar och såg på Kalle Anka. På kvällen var jag bjuden till kollektivet på jul mys så åkte dit runt 22 tiden. 

Juldagen var det förstås vänner, go dricka och sånt kul. 

Johanna och jag satt hemma hoa mig och degade i mellandagarna och jag fick för mig att vi skulle åka till Sälen och fira nyår. 

Det sluta med att jag, Johanna, Felicia, Julia och Felix åkte upp till nigges stuga och hängde där i några dagar. As trevligt verkligen. Missade hela tolv slaget för jag har noll koll som vanligt men det gjorde ingenting för var med mina vänner och min broder. 

Åkte till Sälen igen den 12 januari? Tror jag. Jag och Julia plus min familj och ca 25 stycken till. Då åkte vi konstant i 3 dagar och det var så härligt att få släppa allt och bara åka skidor i kylan. 

Ja och nu sitter jag framför tvn och har precis ätit köttfärssås med zucchini efter träningen. Ska hoppa på bussen till Julia om ca en timme så ska ta och duscha mig lite nu. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0