Året 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja väldigt mycket 

Hur har ditt 2013 varit?

Det var som en berg och dalbana, mycket upp och ner. Men året slutade 

på topp och det hade jag aldrig ens våga tänka på för ett halvår sedan.

Blev du kär i år?

Nej

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

27 april 

Vad är din största framgång 2013?

Jag hittade tillbaka till mig själv igen 

Bästa köpet?

Shit. Hmm. Inget vad jag kan komma på just nu 

Vad spenderade du mest pengar på?

Att leva, ha så kul som möjligt, medicin och psykolog.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner gammla som nya

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Eminen - till I collapse

Vem har du umgåtts med mest?

Mikael. Sen Julia och Jessica 

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja jo dom 4 första månaderna ca

Vart reste du under 2013?

Jag höll mig inom Sveriges gränser 

Är det något du saknat år 2013 och vill ha 2014?

Pengar, jobb och eget boende 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag minns faktiskt inte det haha 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Nej faktiskt inte. Jag har haft ett av dom bättre åren på väldigt länge 

Vem saknade du?

Saknade(ar)Linnea och Betty 

De bästa nya människorna du träffade?

Oj det är många speciellt Agnes och Josefin  

Vad vill du säga till dig själv inför kommande året?

Fortsätt som du gör så kommer allting att lösa sig tillslut 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0