Kväller

Ja nu är det fredag, idag kommer Linnea, vilket jag längtat efter alldeles för länge nu. 

Ska till gymmet när jag vaknar sen duscha mig och packa ihop grejer innan jag åker till Jessica och styr förfest innan Dennis födelsedags kalas på hotellet blir kvällens grej. Linnea kommer där någonstans bland groggarna också. 

Funderar på om jag ska följa med henne tillbaka till Norrköping på lördag? Vet inte en. Får se vad som händer. Men skulle va kul att träffa alla kära vänner och Issa ville färga mitt hår också, vem tackar nej till att bli ompysslad samtidigt som man får hänga med väldens goaste tjej. Inte jag. 

Ska försöka sova så jag orkar med allt roligt framöver 




Min prinsessa och jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0