Tisdag

Hjälp mormor halva dagen både igår och idag. Hon fyller 70 år nästa onsdag så allt måste vara på sin plats tycker hon och är för sliten för att klara av allting själv. 

Smetade ihop lite mat till mig och John när jag kom hem, satte upp mitt så flottiga hår i en toffs och mötte upp Agnes Josefin och Johanna på joan's. Drack kaffe, prata skit och så innan vi åkte hem till Agnes. Färgade hennes hår och hon roade sig med att rita kukar i mitt ansikte. 

Har inte hunnit träna på flera dagar.. Haft så mycket att göra (otroligt nog) men seriöst har inte haft så här fullt upp på hur länge som helst så självklart ska det komma när det gick så bra med träningen. Får klämma in ett gym pass i morgon efter att mormor och jag varit på stan och shoppat födelsedags outfit åt henne. Låter som en plan. 

Ligger i sängen nu och ska läsa lite bok så jag slappnar av och blir trött.

Nightyyyy 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0